EL SERVEI COMUNITARI (3r d’ESO) AMB EL GRAN RECAPTE

Aquest cap de setmana, 8 alumnes de l’Institut han participat en el Gran recapte organitzat pel Banc d’Aliments i Càrites de Centelles, Hostalets de Balenyà i Aiguafreda. Aquesta col·laboració s’emmarca dins del projecte del Servei Comunitari, a través del qual es pretén, entre d’altres objectius, que l’alumnat participi en el teixit associatiu i les entitats de caire social per fomentar el compromís amb la construcció d’una societat més justa, cohesionada i arrelada al territori.

Així doncs, aquests 8 nois i noies han dedicat part del seu temps a informar la gent, a recollir els aliments que donaven davant dels supermercats BonÀrea, Bonpreu, Dia, Condis i Esclat, a transportar-los i endreçar-los al magatzem. Només a Centelles s’han recollit 6.500 kg d’aliments. Organitzadors i voluntaris valoren molt positivament aquesta experiència.