Una alumna del Barnils obté una nota d’excel·lent a les PAU

Un cop conegudes les qualificacions de les PAU de l’alumnat participant del nostre institut, hem de fer un esment especial a una alumna del nostre centre que ha obtingut una nota global de la fase general superior al 9 (Joana Boleda amb una nota mitjana de la fase general de 9.3).

Per aquest motiu properament rebrà per part del Consell Interuniversitari de Catalunya una  Distinció especial a fi de reconèixer públicament la seva bona preparació, el mèrit i l’esforç demostrats.  Val a dir que aquesta distinció PAU es concedeix a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària ha obtingut una nota igual o superior a 9 punts com a qualificació de la fase general d’aquestes proves. Des del centre, tot el professorat i direcció també es vol afegir a la més sincera de les felicitacions.