CONVOCATÒRIA DE VAGA DIJOUS 29 DE NOVEMBRE

Benvolgudes famílies,

Dijous dia 29 de novembre hi ha convocada una vaga de professorat i alumnes. Us recordem que els alumnes de 1r i 2n d’ESO no poden fer vaga, mentre que els de 3r i 4t ho poden fer sempre que els seus pares en donin el consentiment. Pel que fa al batxillerat i el CAFEMN, com que són estudis postobligatoris tenen el dret reconegut, però els menors d’edat han de justificar la seva absència. Els exàmens de 2n de batxillerat es mantindran segons el calendari previst.

Tenint en compte que bona part del professorat farà vaga, els alumnes afectats per les seves classes no faran activitat lectiva, i el centre s’haurà d’adaptar a les circumstàncies de serveis mínims.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *