CONCURS FOTOMATES 2020

Bases

1. En aquest concurs hi poden participar alumnes, professors i personal d’administració i serveis de l’institut. Els participants cedeixen els drets de publicació de les fotografies al Departament Mde atemàtiques de l’Institut
Pere Barnils de Centelles.

2. Les obres presentades a concurs han de ser de tema matemàtic o, si més no, que d’elles es pugui destacar algun element o aspecte matemàtic, ja sigui explícit o fins i tot metafòric.

3. Les fotografies han d’estar fetes pels participants. No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals.
4. Les fotos s’han de fer fora de l’horari de classes. Només en el cas que un professor vulgui destinar temps a aquesta activitat dins de l’horari de la seva classe es podran fer fotos en horari lectiu.
5. Les fotos poden ser en blanc i negre o color. En qualsevol cas, la impressió ha de tenir un mínim acceptable de qualitat (mínim un Megabyte) i ha de ser amb paper fotogràfic.

6. Cada foto ha de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.
7. Cada foto ha d’anar enganxada en una cartolina DIN A4. Ha de constar el títol de la foto i el nivell per la part del davant de la cartolina i el nom de l’autor per la part del darrere. Es recomana la grandària 13×18.
8. Els participants han de lliurar les seves fotografies a secretaria abans del dijous 16 d’abril. A més a més caldrà tenir l’arxiu de la fotografia en format JPG, per tal de lliurar-lo en cas d’obtenir el primer premi.

9. Premis: durant l’acte literari de la celebració de la diada de Sant Jordi s’atorgaran tres premis per cada nivell ( dotació a concretar) Les fotos guanyadores de cada nivell participaran en el XVIII Concurs de
Fotografia Matemàtica de l’ABEAM, les bases del qual es poden consultar a l’adreça http://fotografiamatematica.cat/blg/
10. Amb totes les fotos participants es farà una exposició al centre.
11. Els participants que no hagin guanyat el concurs podran recollir les seves fotografies després de les vacances d’estiu.

Per a qualsevol consulta demaneu al vostre professor de Matemàtiques.