Comunicat de Vaga 3 Octubre

Benvolgudes famílies,
Us comuniquem que més de 3/4 del professorat i personal no docent del centre demà farà vaga. En compliment dels serveis mínims establerts per la Generalitat, el centre romandrà obert en horari escolar per atendre els alumnes que hi assisteixin, tot i que degut al suport majoritari de l’aturada general no es pot garantir la normalitat de les activitats lectives. La convocatòria també afecta els sindicats d’alumnes. Recordem que la no assistència dels alumnes menors d’edat és responsabilitat dels seus pares, que hauran de justificar degudament l’absència del seu fill/a amb el document disponible a consergeria i que es pot descarregar també d’aquesta mateixa notícia.

El Consell Comarcal garantirà serveis mínim de transport escolar.

Equip de professors/es de l’Institut Pere Barnils
Centelles, 2 d’Octubre de 2017

Documents justificants
Autorització vaga 1r i 2n ESO Autorització vaga 3r i 4t ESO Autorització vaga BAT/CAFEMN