BICI_VILITZA’T

Del 16 al 31 de maig s’ha fet a l’institut la campanya BICI_VILITZA’T .  Amb aquesta activitat es pretén potenciar l’ús de la bicicleta i conscienciar els alumnes de la importància de fer-se veure com a ciclista a les vies per la pròpia seguretat.

Aquest any els alumnes tenien tres vies de participació: venir a l’institut en bicicleta,  enviar a l’organització fotos anant en bicicleta d’excursió o pels pobles respectius, o contestar a les 5 preguntes, la majoria tipus test, que s’han anat publicant en una “classe de google” creada exclusivament per a l’activitat.  Els alumnes anaven completant un carnet amb les lletres de BICIVILITZAT i finalment entre els participants es va fer el passat dijous 6 de juny un sorteig de premis.  Aquests han estat els premiats:

• Lluc Soro, alumne de 4t d’ESO, premiat amb un descompte del 50% per a la matrícula del carnet de moto en l’autoescola Daina de Centelles.
  • Aniol Parareda, de 3r d’ESO, premiat amb un casc obsequi de BICIEQUIP.
  • Iker Azañón, de 1r d’ESO, premiat amb una bossa per a la bicicleta obsequi de l’organització.
  • Àlex Price, de 3r d’ESO, premiat amb un parell d’entrades per a la piscina de Centelles, obsequi de l’empresa IGE BCN
  • Txell Vilamatjó, de 2n d’ESO, premiada amb una inscripció gratuïta per a la pedalada de Centelles que es va celebrar el 9 de juny i un buff, obsequi de BICIEQUIP.
  • Pere Soro, alumne de 1r d’ESO, premiat amb un buff obsequi de BICIEQUIP.

Hem de dir que hi havia un altre descompte del 50% per a la matrícula en el carnet de cotxe a sortejar entre els alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat que va quedar desert per manca de participació.

Us esperem el curs vinent per a bicivilitzar-nos més i millor