ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT ASSISTEIXEN A LA CONFERÈNCIA «EL GRAN TRENCACLOSQUES: RESOLENT ELS MISTERIS DE LA CIÈNCIA»

El divendres 16 de novembre els alumnes de 2n de biologia de batxillerat van gaudir  d’una sessió divulgativa sobre la recerca científica dels fàrmacs per combatre la malaltia de l’Alzheimer. Va anar a càrrec de la centellenca Sònia Ciudad, doctora en Química per la UAB. Actualment està treballant a Bordeus en un projecte sobre recerca en la cura de l’Alzheimer i és exalumna de l’institut Pere Barnils.

La investigadora va fer un viatge per l’experiència viscuda en recerca farmacèutica i va transmetre valors com la perseverança, el rigor i la il·lusió tan necessaris en la seva tasca científica. L’alumnat va valorar positivament l’experiència, especialment pel vincle que es va establir entre la modalitat científica que està cursant i l’aplicació en la recerca mèdica.