AJORNAMENT DE L’INSTIGAG del 21 de desembre.

Benvolgudes famílies,

Tenint en compte que divendres dia 21 de desembre estan convocades aturades de professorat i alumnes, i a més es preveu un dia amb dificultats de mobilitat per les carreteres, el festival d’actuacions que estava previst per a aquest dia es traslladarà a una altra data que ja anunciarem oportunament. Alumnes a partir de 3r d’ESO ens han comunicat que se sumen a les mobilitzacions. L’Institut romandrà obert i s’establiran els serveis mínims de professorat per tal de garantir l’atenció als alumnes que assisteixin al centre en horari especial de 9 a 12:30h. En principi està previst que el transport escolar funcioni amb normalitat.

EQUIP DE PROFESSORS/ES

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *