Acte de cloenda del projecte “Els valors de l’esport en els PFI”

A finals del mes de gener s’ha dut a terme l’acte de cloenda del projecte “Els valors de l’esport en els PFI” que va donar inici a principis del mes de novembre. Aquestes activitats han estat enmarcades dins el Projecte Esports d’Osona en col·laboració amb altres estudiants de diversos PTT de la zona. L’alumnat del PTT d’auxiliar de Vendes de l’Institut Pere Barnils,  junt amb altres cinc perfils de l’Institut de Vic i un de la Mancomunitat de La Plana, va gaudir d’un matí d’activitats esportives dissenyades i dirigides pels professionals de l’entitat “Activa’t” de Vic i van tenir l’ocasió de delectar-se amb un esmorzar, i posteriorment amb un aperitiu, saludables, preparats per l’alumnat de l’Escola d’Hosteleria de Tona.

Podeu trobar algunes instantànies aquí.