Taller de màrqueting: cas Gucci

El passat dimecres 22 de febrer els alumnes de 1 de batxillerat que cursen la matèria de Funcionament de l’Empresa van visitar la prestigiosa escola de negocis ESIC (Bussines & Marketing School).

Després d’una xerrada sobre màrqueting, els alumnes van realitzar una activitat de simulació empresarial basada en la marca Gucci.

A partir d’analitzar el posicionament de mercat de la marca, els seus competidors i elaborar un buyer persona, els alumnes van dissenyar una campanya de promoció per afegir valor a la marca dins del seu segment de mercat. Aquesta campanya va consistir en gravar un vídeo que després havien de difondre a través de Tik Tok.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>