Àlex Carbonell guardonat amb el Premi Extraordinari de Batxillerat

El passat dimecres 30 d’octubre es va celebrar al Palau Reial de Pedralbes l’acte d’entrega dels Premis Extraordinaris de Batxillerat del curs 2018/2019. El conseller d’Educació, Josep Bargalló, va ser l’encarregat de lliurar els premis.

Un total de 43 alumnes de tota Catalunya van ser guardonats, i entre ells, el nostre alumne Àlex Carbonell, l’únic estudiant de Badalona que ho ha aconseguit aquest any.

A aquest reconeixement únicament poden aspirar els millors expedients acadèmics, donat que s’exigeix tenir una mitjana al batxillerat superior a 8,75. Els alumnes que han estat guardonats, van haver de passar una sèrie de proves sobre les matèries de batxillerat. Les proves es van realitzar el 26 de juny i es van presentar un total de 694 alumnes.

Ara l’Àlex podrà optar al Premi Nacional de Batxillerat, que atorga el Ministeri d’Educació entre els guanyadors de la resta d’Espanya.

Al següent vídeo podeu veure l’entrevista que li van fer a l’Àlex a la televisió de Badalona per aconseguir aquest premi. Podeu veure l’entrevista a partir de 1h i 32m.

Enhorabona Àlex!!!