Sessions POSIT aprendre a aprendre i xarxes socials

Des del departament d’orientació hem preparat unes entrades a tutoria per parlar de:

• Aprendre a aprendre.
  • Ús responsable de les xarxes socials.

Avui més que mai es veu imprescindible consolidar la capacitat d’adaptar-se a noves situacions i nous contextos: els canvis socials, polítics, tecnològics… es desenvolupen a un ritme accelerat que fa que les condicions que coneixeran els nostres alumnes en la seva etapa adulta siguin difícils de preveure. Els aprenentatges actuals seran a la base dels seus coneixements futurs, però la majoria de continguts que podem incorporar ara quedaran obsolets i el camí que recorreran és imprevisible.

L’activitat està destinada a l’alumnat de 1r,2n,3r i 4t d’ESO