1r ESO comença natació al Complex Esportiu Municipal Sistrells

Un dels objectius del nostre centre és “Seria meravellós que tot l’alumnat que hagi passat pel Pau Casals sabés nedar.”

Per aquest motiu el nostre alumnat de 1r ESO fa unes setmanes va començar a utilitzar les instal·lacions del Complex Esportiu Municipal Sistrells per realitzar les classes d’Educació Física.

L’alumnat farà un treball aquàtic, serà una fantàstica ocasió per recordar la tècnica dels estils i explorar altres disciplines.

Aquesta activitat ha sigut possible a la col·laboració entre els diferents organismes implicats: institut, Complex Esportiu Municipal Sistrells, professorat, monitors…

Valorem molt positivament aquesta oportunitat de treball.