Aina Mena rep altre premi pel seu Treball de Recerca

Si fa unes setmanes era la Societat Catalana de Química qui concedia a Aina una menció honorífica  pel seu treball de recerca, aquesta setmana ha estat la Universitat Autònoma de Barcelona qui ha premiat a la nostra alumna de segon de batxillerat.

El treball “Piles de Paper” ha rebut una menció honorífica en la 17a edició dels premis Argó, uns guardons que concedeix la Universitat Autònoma de Barcelona als millors treballs de recerca de tota Catalunya en diferents àmbits d’investigació; Ciències, Ciències de la Salut, Tecnologia, Humanitats, Ciències Socials i Arts. En aquest enllaç podeu consultar la resolució dels premis d’aquest any.

Resolució del premis Argó 2020

Encara no es sap una data concreta per a l’acte de lliurament del premi, però s’espera que sigui al mes d’octubre a la sala d’actes de l’edifici del Rectorat de la UAB.

Aquests premis que ha rebut Aina procedents de diferents institucions, són una prova que el seu projecte consistent en el muntatge d’una pila biodegradable i no contaminant, ha estat un dels millors treballs de recerca de tota Catalunya en el camp de les Ciències. A més de ser un reconeixement d’elevat prestigi al seu esforç i dedicació.

Moltíssimes felicitats Aina!!!