Visita al Cosmocaixa

L’alumnat de 2n d’ESO va anar al Cosmocaixa a Barcelona. Som tanta colla a 2n que vam haver de dividir-nos en grups i fer la visita en diferents dies. Dins del museu, vam visitar la Sala Univers, vam veure fòssils, vam poder tocar i experimentar, i vam seguir la història dels primers homes que van arribar a l’Antàrtida. En aquesta zona hi ha instal·lat el primer mòdul espanyol que va funcionar com a laboratori, dirigit per l’oceanògrafa catalana Josefina Castellví entre els anys 1988 i 1994.
Ens va agradar tot, però, sens dubte, el que més ens va impressionar va ser el bosc inundat, amb un caiman, tortugues, un formiguer, peixos de grans dimensions i un capibara. En aquest bosc, vam poder notar la humitat del tròpic i escoltar i veure aus típiques de la selva tropical.