Taller “Autoprotecció i suport vital bàsic”

Aquesta setmana ens ha visitat la Creu Roja per dur a terme el taller “Autoprotecció i suport vital bàsic”. El taller, l’ha pogut gaudir l’alumnat de 4t d’ESO amb l’objectiu de dotar el jovent d’eines i recursos necessaris per a identificar una situació d’emergència i saber com actuar. Entendre i aplicar el concepte de prevenció.

Els continguts treballats han estat els conceptes de perill, autoprotecció i prevenció; PAS (Protegir, Avisar, Socórrer); PLS (Posició Lateral de Seguretat); SVB (Suport Vital Bàsic); activar el Sistema d’Emergències, trucades 112. Hi ha hagut una part pràctica on l’alumnat ha aplicat els aspectes treballats.

Aquest taller forma part dels tallers de Promoció de la Salut de la Diputació de Barcelona.