Servei Comunitari

Un curs més, l’alumnat de 4t d’ESO està realitzant el Servei Comunitari a diferents entitats del poble. Es va representar un petit espectacle pels usuaris del geriàtric de Palafolls. Aquest espectacle l’han preparat al llarg del primer trimestre a l’optativa d’Arts Escèniques i està basat en els musicals Disney. Una altra de les col·laboracions ha estat amb la Biblioteca Enric Miralles, participant en l’ordenació i posada a punt de la Sala d’Infantil que va ser reoberta el passat 22 de desembre.

El Servei Comunitari té per objectiu promoure que l’alumnat de secundària experimenti i protagonitzi activitats de compromís cívic alhora que aprengui l’exercici actiu de la ciutadania i posi en pràctica els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.