Castaween

Castanyada i Halloween, dues festes que han compartit protagonisme el 31 d’octubre al Font del Ferro.

La Castanyada pren protagonisme en una de les activitats que s’han realitzat al llarg del matí. Han elaborat un rap o un poema per grups seguint una sèrie d’indicacions que s’han donat als nostres alumnes. Aquells més atrevits han fet la seva performance davant els companys i companyes, fins i tot s’han vestit per l’ocasió!

Bruixes, màscares i vampirs han decorat les portes del nostre centre en el ja tradicional concurs de decoració de portes de Halloween organitzat pel Departament d’anglès. Els darrers dies l’alumnat del centre ha estat preparant la seva decoració deixant el centre ambientat en la temàtica.