Concurs de creació del logotip oficial per al projecte HIGH TIDE

En el marc d’activitats del projecte KA2 (Erasmus +) High Tide, la creació del logotip representatiu del projecte és la primera tasca important per dur a terme. Es tracta d’unaconvocatòria oberta a tots els estudiants de l’institut i s’ha de presentar seguint les bases del següent link.

D’entre els logos presentats, escollirem el millor i es presentarà al grup de treball dels instituts participants. Cadascun dels sis instituts presentarà un logotip i d’aquests en sortirà el que representarà el projecte i tots els documents, presentacions, etc. que el conformin durant els dos anys de durada.

Per als alumnes que hi participin en el concurs amb els logotips finalistes i siguin, a la vegada, candidats per a fer les mobilitats del projecte, se’ls donarà puntuació extra en el procés de selecció, per tal de facilitar-los l’accés a la mobilitat i així valorar el temps i esforços que hagin dedicat en fer la seva proposta de logotip.

El termini de presentació finalitza el dijous 29 d’OCTUBRE.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *