Viatge cultural a Madrid

El 5 i 6 de novembre, l’alumnat de 2n de batxillerat ha anat a Madrid amb l’objectiu de fer una visita cultural de la ciutat.

Al llarg d’aquests dos dies, els nois i noies han recorregut el museu del Prado i el Reina Sofía (on han quedat impressionats pel Guernica de Pablo Picasso) i també han tingut l’oportunitat de veure la casa de Lope de Vega. A més a més, han passejat pels carrers de la capital i han pujat fins al Temple de Debod.

Aquest viatge ha estat organitzat des de la matèria d’història de l’art amb la intenció, d’una banda, que els estudiants del batxillerat humanístic puguin veure de primera mà algunes de les obres que estan estudiant, i, d’altra banda, amb la idea de fomentar la competència cultural i artística de tot l’alumnat, independentment de la branca que estigui cursant.