Programa d’innovació TDA projecte mSchools Optativa Informàtica (TIC) 4t ESO

Al curs 2017-18 dins del programa d’innovació didàctica TDA en el que participa el nostre institut hem tingut a l’optativa d’informàtica de 4t d’ESO un grup d’alumnes molt il·lusionats amb el projecte mSchools. En aquest projecte els alumnes desenvolupen habilitats per pensar creativament, raonar sistemàticament i treballar en col·laboració. Fruit d’això un equip d’alumnes del nostre institut ha desenvolupat un WebSite i una App per mòbils Android que té com a objectiu ajudar a les persones implicades en l’entorn de la temàtica de la malaltia del l’alzheimer, podeu seguir el treball en l’enllaç següent:

https://sites.google.com/institutmvm.cat/remind/inici                                     Vídeo equip Remind

.

Us podeu descarregar l’App amb el codi QR que hi ha al póster o entrant des del mòbil al  WebSite a l’apartat mSchool i clicant a sobre de la foto que diu Apk.

Aquest equip amb l’App Remind participa en el concurs AppAwards2018 en la categoria Inclusió,​​ equitat​​ i​​ educació​​ accessible (Projectes que ajudin a afavorir la integració social, a reduir desigualtats de gènere, que facilitin l’accés o aportin nous recursos educatius en general i a persones amb discapacitat).