BON NADAL I LA BIBLIOTECA DE SAB RECOMANA

Un dels projectes de l’institut és que l’alumnat adquireixi i desenvolupi el gust per la lectura. I per aconseguir-ho, una de les actuacions a l’ESO és llegir a classe 30 minuts cada dia, en una franja horària rotativa cada setmana (veure). Els/les alumnes es porten els llibres de casa, escollits al seu gust i segons els seus interessos: de novel·la variada, teatre, còmics, revistes especialitzades, premsa …

Poden llegir en paper, o bé, amb un dispositiu digital adequat per a la lectura (un ebook). Els llibres electrònics tenen l’avantatge de que són lleugers, els seus llibres són més barats i ofereixen una gran capacitat d’emmagatzematge. A més, compten amb prestacions com la possibilitat de subratllar, marcar pàgines o anotar comentaris; i si el llibre és en un altre idioma, la traducció ràpida de paraules o expressions, una gran aportació per l’aprenentatge d’un idioma!

Sovint, els llibres que l’alumnat porta són d’alguna biblioteca, demanats en préstec. Precisament, aquest curs, la Biblioteca de Sant Adrià de Besòs (SAB), fruit de la nostra comunicació amb l’entitat, ha elaborat un catàleg molt visual de llibres que ells tenen i que recomanen als nois i noies de l’ESO. A cada llibre, han inserit un enllaç per a què, amb el mòbil, per exemple, puguin reservar el que vulguin.

Fes clic aquí per veure els llibres que la Biblioteca SAB recomana. Estan a l’abast de la vostra mà!

Fes clic aquí per veure la ubicació de la Biblioteca SAB

I com arriba Nadal i els detalls per a les persones estimades, ara pot ser un bon moment per regalar un llibre: aquell que sabem que els agrada o els pot agradar. O per regalar, potser … un ebook!

Un bon llibre fa bones persones! Val la pena invertir en llibres!

Seguirem parlant de llibres! Això no ha fet més que començar!