XXI Jornades Solidàries

La solidaritat surt al carrer !!

Els dies 14 i 15 d’Abril se celebren a Sant Adrià del Besòs les XXI Jornades Solidàries.

Els grups de solidaritat i cooperació del municipi muntaran una paradeta, on donaran informació sobre la tasca que realitzen al municipi pel que fa a cooperació, els projectes que porten a terme i les activitats de sensibilització que organitzen. També comptarem amb la presència d’altres grups i entitats veïnes de solidaritat i cooperació.

Els alumnes de 3r d’ESO del nostre centre, dintre de la taula rodona TENIM DRETS, TEIXIM LLIBERTATS (del dia 14 d’Abril, a les 12 h), presenten un vídeo, fet pels propis alumnes, sobre immigració i mediambient.

Aquí teniu el programa on podeu consultar la resta d’activitats ! Bona jornada !