La Xarxa Activa de Joventut per la Igualtat

Alumnat de 2n i 3r d’ESO participa voluntàriament al programa formatiu de La Xarxa Activa de Joventut per la Igualtat (XAJI). L’objectiu d’aquest projecte és formar nois i noies perquè difonguin la igualtat de gènere, puguin detectar situacions abusives i discriminatòries entre iguals al centre i al seu entorn i, en definitiva, esdevinguin referents i agents actius per la transformació social. La XAJI és coordinada per la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere i hi col·laboren entitats com ara AHIGE Catalunya, Aliats del Feminisme, ApoderArt, Cúrcuma i Fundació AROA. Molts instituts de Barcelona i de l’Àrea Metropolitana ja formen part d’aquest projecte i, des de l’Ajuntament de Sant Adrià i el Centre d’Informació i Orientació de la Dona (CIOD), s’ha promogut que el nostre alumnat també hi pugui participar.