El nostre alumnat participa als actes del municipi per commemorar el 25 de novembre

Tenim un alumnat molt compromès amb l’erradicació de la violència de gènere. I és que molts dels nostres estudiants han participat en diferents esdeveniments organitzats per l’Ajuntament de Sant Adrià al voltant del Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones.

El dissabte 23 de novembre alumnat voluntari ha assistit a la segona edició de DONA’t un escenari, on ha representat una obra de teatre fòrum sobre micromasclismes (una peça que s’ha preparat des de l’optativa de teatre que s’imparteix a 2n d’ESO); i, a més, ha llegit un manifest que havia redactat per a l’ocasió.

I, dilluns 25 de novembre, alumnat de 3r i 4t d’ESO ha format part de la marxa ciutadana organitzada per la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament; i també ha col·laborat en la fotografia col·lectiva del llaç lila. A més a més, un petit grup s’ha quedat dinamitzant l’estand de la comissió de coeducació del centre a la plaça de la Vila per donar a conèixer tota la feina feta a la ciutadania. Allí els nois i noies han pogut compartir experiències amb altres entitats de dones de la localitat.

No callarem! Ni una més!