Sortida alumnes de 2n d’ESO al Parc Art i la Fundació MONA

Els alumnes de 2n d’ESO van visitar el Parc Art i la Fundació MONA en una sortida organitzada pel departament de Ciències Naturals i Visual i Plàstica de l’Institut Montsoriu.
Al Parc Art de Cassà de la Selva, els alumnes van poder gaudir d’escultures d’Art Contemporani enmig d’un entorn a l’aire lliure. Xicu Cabanyes, Quim Domene, Domènec Fita o Rosa Serra són alguns dels escultors que els alumnes van poder descobrir mentre passejaven enmig de jardins i animals exòtics que Jaume Roser i Anna Roser s’encarreguen de cuidar i mantenir per a visitants com nosaltres.

Per completar la sortida, vam fer una parada a la fundació MONA de Riudellots de la Selva on els alumnes van prendre consciència de les conseqüències de la utilització de ximpanzés amb finalitats comercials. Aquest problema es repeteix molt sovint a Espanya i Europa i molts altres ximpanzés són retinguts en pèssimes condicions en col·leccions privades, zoos, circs, i altres parcs d’atraccions.
La Fundació MONA rescata i recupera aquests primats i els alumnes van poder visitar les instal·lacions on conviuen 11 ximpanzés i 4 macacos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *