Proves de competències bàsiques

Per cinquè cop es fa una prova externa d’avaluació de tot l’alumnat de quart d’ESO de Catalunya, que afecta al voltant de 65.000 estudiants i més de 1.000 centres.

La prova té caràcter informatiu, formatiu i orientador per l’alumnat, les famílies i els centres. És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un dret i un deure dels alumnes.

S’avaluaran les competències i els coneixements bàsics que l’alumnat ha d’haver adquirit en llengua catalana, llengua castellana (anglès, francès i alemany), en matemàtiques i en l’àmbit cientificotecnològic.

La prova es farà els dies 16 i 17 de febrer de 2016 a tots els centres de d’educació secundària de Catalunya. Cada alumne farà la prova al seu centre, la qual serà corregida per professorat extern.

Document informatiu pels alumnes

Document informatiu per les famílies