Presentació del projecte de Caritas diocesana Apadrina un avi als alumnes de 4t d’ESO.

El divendres 6 de novembre vam rebre la visita de la Sra. Marta Piany, de Caritas diocesana de Girona, del Sr. José De Colle, president de Caritas Arbúcies i de la Sra. Teresa Farreny, de Caritas Arbúcies per presentar-nos el projecte solidari per a alumnes de 4t d’ESO, “Apadrina un avi”. Aquest és un projecte que sorgeix d’un conveni entre Caritas i la Casa del Repòs d’Arbúcies.

Sota el lema de ‘Ser gran en dignitat’, Càritas té com a objectiu pal·liar la solitud que pateixen moltes persones grans i creu que el col·lectiu més jove és molt apropiat per fer-ho ja que ambdues parts en poden sortir beneficiades. Uns transmeten optimisme i futur i els altres aporten experiència i saviesa.
El contacte amb el jove permetrà que l’avi o àvia se senti implicat en un projecte i, per tant, valorat/da. I que el jove senti respecte envers les persones grans. El contacte intergeneracional entre avis i joves és poc freqüent en la societat actual, i des de Càritas el vol promoure perquè es creu que és molt important i necessari.

Vídeo que ha servit de presentació
Enllaç al web de Caritas, projecte Apadrina un avi
Enllaç al document del projecte Apadrina un avi
Enllaç 1 a fotos de la presentació