Premis medi ambient Institut BAIX EMPORDÀ

El treball de recerca ​”​Estudi de l’estat ecològic de  la Riera d’Arbúcies a partir de la població de macroinvertebrats i de ratspenats aquàtics​”​  de Francesc Romero Torres de 2n de Batxillerat ha esta​t​ premiat per l’Institut Baix Empordà de Palafrugell en la XIV edició del concurs Premis Medi Ambient per a unes Escoles Verdes​ ​amb un segon guardó que consisteix en una tablet.
L’acte de lliurament va tenir lloc a la sala d’actes d’aquell institut en presència de l’alc​alde​ ​de Palafrugell, una inspectora i el director del centre. Els guanyadors van fer una breu explicació del seu​ ​treball​ ​i després va haver-hi actuacions musicals.​ ​
Concurs_escoles_v
Finalment ​,​ els assistents van gaudir d’un abundant refrigeri amb pastes i pastissos​​ preparat pels alumnes del Cicle Formatiu d’Host​a​leria que s’imparteix en aquell institut.

Enhorabona a l’autor, tuto​r​s del treball i pares​!​

VEGEU LA NOTÍCIA AMPLIADA EN EL BLOCVERD