OLIMPÍADES DE GEOLOGIA 2016

El divendres, 26 de febrer es van celebrar les 7es Olimpíades de geologia a la UdG.

Hi van participar 107 alumnes de diferents instituts de les comarques gironines; 17 dels quals eren del Montsoriu d'Arbúcies: 8 de l’optativa de Biologia i Geologia de 4t i 9 de l’optativa de Ciències de la Terra de batxillerat.

Aquesta competició consistia en una prova teòrica, individual, i un treball pràctic que calia resoldre en equip . L’alumne del centre millor classificat va ser l’Adrià Tarrés, de segon de batxillerat, que va quedar en 17a posició.

L’acte va finalitzar amb una conferència, set històries de la geologia de Girona, a càrrec del Dr. David Brusi, seguida del lliurament de diplomes. L’alumne guanyador, dels Maristes de Girona, i el segon i tercer classificats -de l'Institut Ramon Muntaner de Figueres- aniran a la fase estatal a Jaca.

Clica aquí per anar al Bloc Verd: Notícia,  més fotos i enllaç a l'associació Geòlegs per la sostenibilitat.