OLIMPÍADES DE GEOGRAFIA

​​​​​​​​​​El passat 11 de febrer els alumnes de 2BATX de Geografia, Josep Salvat, Lluís Merino, Anna Moreno, Jordi Pagès, Martí Romaguera i Guillem Garriga van assistir a les IV Olimpíades de Geografia de Girona organitzades des del Departament de Geografia de la Universitat de Girona (UdG) juntament amb el Col•legi de Geògrafs a Catalunya.

Un total de 156 alumnes de batxillerat procedents de 17 instituts i centres d’educació secundària, varen competir en una prova de continguts de la matèria de Geografia de Batxillerat, amb l’objectiu de demostrar el seu coneixement d’aquesta matèria.

El primer premi va ser per en Guillem Martínez Roura, de l'Escola Vedruna, de Girona. El segon premi  per en Martí Romaguera Riera, del nostre Institut de Montsoriu, d’Arbúcies i el tercer  premi per en David Cot Cañigueral, de l’Institut de Cassà de la Selva. El premi al
millor institut va ser per l’Escola Vedruna, de Girona.

El tres primers classificats d’aquesta primera fase local de les Olimpíades participaran a la segona fase, la VII Olimpíada de Geografia d’Espanya que es farà a Salamanca.

Molta sort a tots!

Clica a sobre la imatge per veure'n més