Lliçó inaugural del curs 2014-2015 a càrrec del Dr. Francesc Miralpeix Vilamala

Per quart any consecutiu, l’institut Montsoriu ha convidat els alumnes de Batxillerat a la lliçó inaugural del curs. Enguany, el ponent ha estat el Dr. Francesc Miralpeix Vilamala, professor d’Història de l’art modern a la UdG i ex alumne del nostre centre.
La ponència ha versat sobre els records dels seus anys d’institut i de la seva trajectòria professional; hi ha incorporat una reflexió sobre el valor de l’estudi i ha comunicat als alumnes una intensa passió pel saber. Ha recordat que, en moments adversos com els que vivim,  el valor de la passió per l’estudi, l’esforç, el rigor i l’elecció d’uns estudis que s’adiguin a aquesta passió, poden ser també una oportunitat.
Agraïm el temps que ens ha destinat i esperem que els nostres estudiants hagin gaudit d’aquesta xerrada tan interessant i profitosa.
Lliçó 1
Lliçó 2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *