L’INSTITUT 25 ANYS FENT CATIFES

L'any 1991 un grup de professors i alumnes de l'Institut Montsoriu van començar a participar en la confecció de catifes amb veïns del sector baix del Camprodon. Aquesta tradició s'ha mantingut de manera ininterrompuda cada any, de manera que enguany tenim la satisfacció de celebrar el 25è aniversari amb l'edició de la 26ª catifa.
Els temes que hem pogut veure sobre el paviment han estat diversos. El primer va representar la llegenda del drac. Molts s'han inspirat en artistes com: Miró, Rusiñol,  Dalí, Gaudí,  Picasso  o Pilarín. Dissenys amb figures d'Escher, elements modernistes, figures del mur de Berlín  i figures de tapissos. També s'han representat personatges com el Quixot, elements patrimonials com el castell de Montsoriu i el tapís de la Creació. Una de les mes celebrades va ser la que commemorava el centenari del cinema. Els trencaclosques del cub de  Rubick i , enguany, el tangram han sigut motius de catifes.
A la preparació i confecció de les catifes  també  s'hi uneixen antics alumnes, exprofessors  i és motiu de retrobament.
Moltes gràcies a tothom qui hi ha col·laborat de manera desinteresada i voluntària. Visca la festa de les Enramades! Us hi esperem els propers anys.