II Concurs d’emprenedoria d’FP

El dia 17 de gener de 2014 es van lliurar els premis del II Concurs d’emprenedoria FP de les comarques gironines. A la carta d’invitació signada per l’Inspector d’Educació i per la Coordinadora territorial de formació professional, deia:

“… El vostre institut va presentar un projecte del Cicle de GM de Gestió Administrativa denominat DÓNA’M LA VIDA, elaborat per l’alumna Mariona Fernandez Iglesias.

Tot i que no ha estat un dels projectes guanyadors, sí que volem fer constar que ha estat de gran qualitat i per tant us agrairem feliciteu a l’alumna per la seva feina…”