TROBADA EMPRESAULA – CF GESTIÓ ADMINISTRATIVA

El dia 16 de febrer el CF de Gestió Administrativa va anar a Barcelona a la Trobada d'EMPRESAULA.

Els nostres alumnes hi van presentar les seves empreses virtuals JUMEL S.L. i GIS, S.L. i, a mode de fira, van negociar i van fer contactes. I cada empresa va rebre 5.000 € virtuals per haver participat.

La valoració de l'experiència és molt positiva.

El departament Administratiu felicita el bon treball dels alumnes i la seva implicació. I agraeix l'ajuda, el suport i la motivació d'en Xevi Amargant.

I … la nostra GIS, SL. va tornar amb un merescut TERCER PREMI que consistia en 25.000 € virtuals per a la seva empresa! Enhorabona!

Vídeo de la trobada

El Departament Administratiu

Clicar sobre les imatges per veure'n més

Aquest any es va necessitar dues jornades per realitzar la IV Trobada d'Empresaula, ja que es va duplicar la participació respecte l'any passat:

• 43 centres educatius de dins i fora de Catalunya.
  • Més de 800 alumnes.
  • Més de 100 professors.
  • Més de 120 empreses simulades.
  • Més de 200 visitants que van voler veure de primera mà com funciona la nostra trobada.

Per si no coneixes Empresaula, et direm que és una plataforma on els futurs emprenedors interactuen entre si perquè la seva empresa virtual funcioni com faria una empresa real, és a dir, una simulació empresarial. L'objectiu de la trobada i de la plataforma consisteix en trobar una fórmula que combini noves formes d'educació, motivació i participació dels alumnes, i el desenvolupament d'actituds professionals, amb concordança amb les exigències de les empreses actuals.

En quant a l'objectiu de la trobada, es tracta que els alumnes aprenguin a defensar la seva empresa i a posicionar-se, d'aquí les presentacions tipus elevator pitch (de 2' de duració). Per altra banda, han d'aprendre a negociar i el cara a cara amb els professionals de la resta d'empreses simulades. Per fer això, durant les dues jornades les empreses es van dividir en grups i van anar alternant tandes de networking amb presentacions. Al final del dia, totes les empreses havien tingut la oportunitat de parlar i negociar les unes amb les altres.

Les empreses que van resultat guanyadores a les tandes de presentacions van ser:

Primers premis

• Eventi PRO – Jesuïtes Bellvitge Centre d'Estudis Joan XXIII