Eleccions per a la renovació del Consell Escolar de l’Institut Montsoriu

Els dies 25, 26, 27 i 28 de novembre es van celebrar les eleccions per a la renovació del Consell Escolar de l’Institut. Els resultats de les votacions han estat els següents:

• Del sector pares, la Sra. Imma Pineda i el Sr. Ramon Cortés han estat elegits per substituir a la Sra. Marta Rodrigo i al Sr. Jordi Guerrero.
  • Del sector PAS, la Sra. Cristina Pozo ha esta elegida per substituir a la Sra. Charo Aguilar.
  • Del sector alumnes, la Júlia Rotllant i la Clara Samon han estat elegides per substituir a l’Aina Guerrero i en Joan Ribó.
  • Del sector professors, la professora Elena González i els professors Josep Carbó i Josep Juanhuix han estat elegits per substituir les professores Margarita Villalobos i Anna Torrent i el professor Ferran Danés.
imatge2 imatge3 imatge4 imatge5

Així doncs, després de les votacions, el Consell Escolar de l’institut Montsoriu resta format per:

• Presidenta: M. Àngela Obiols.
  • Secretària: Yolanda Alarcón.
  • Cap d’estudis: Anna Coll.
  • Sector professors: Joan Antoni Balsera, Sílvia Carbó, Josep Carbó, Elena González, Josep Juanhuix, Jordi Pujadas i Jordi Sureda.
  • Sector PAS: Cristina Pozo.
  • Sector alumnes: Ester Riumalló, Alba Ros, Júlia Rotllant i Clara Samon.
  • Sector pares: Ramon Cortés, Josep Mollfulleda i Imma Pineda.
  • Representant AMPA. Teresa Pardos
  • Representant Ajuntament. Jaume Salmeron

Volem expressar el nostre agraïment a totes les persones que han format part del Consell Escolar durant aquests anys, dedicant els seu temps i el seu esforç pel bon funcionament de l’institut Montsoriu.