APRENDRE MENTRE ES FA UN SERVEI

L’Institut Montsoriu s’ha afegit al projecte CAMIESCOLA segons una proposta de l’Associació PAS impulsora del Projecte El Camí. La seva finalitat és descobrir a peu els pobles i comarques dels Països Catalans. El trams que passen pel Montseny ja fa uns anys que estan marcats, però cal difusió i un manteniment de la senyalització .
Els alumnes de l’Aula Oberta  han començat a fer un servei per vetllar el tram entre Arbúcies i el Castell de Montsoriu en el marc d’un Aprenentatge Servei (ApS) i el Programa d’Educació Ambiental Escoles Verdes.

Més informació, àlbun de fotos i enllaços AQUÍ: BLOC VERD