ACTIVITATS CASTANYADA-2014 DELS ALUMNES D’ESO

El passat dia 30 d’octubre a l’institut Montsoriu vam celebrar, com cada any, la festa de la Castanyada. Vam començar amb un esmorzar i la castanyada solidària, en la qual es van recollir 306 € per la Marató de TV3. Després es van fer diverses sortides culturals a l’entorn d’Arbúcies: els alumnes de 1r d’ESO van visitar els jardins del Roquer, la Bassa de la Farga i la riera d’Arbúcies; els de 2n d’ESO les empreses carrosseres Ayats, Beulas i Indcar; els de 3r el pomari de l’Emili, i els de 4t d’ESO van fer una visita guiada al castell de Montsoriu.
Des de l’institut volem donar les gràcies a totes les persones, entitats i empreses que van fer possible aquestes activitats:

* Jardins del Roquer, Sr.Joan Garolera
* La Bassa de la Farga, Museu de la Gabella i Sr. Quim Mateu
* Beulas i Montse Morell (guia)
* Indcar i Albert Ibiza ( guia)
* Ayats i Quim Riumalló (guia)
* El Pomari de l’Emili, Sr. Emili Soms
* Castell de Montsoriu, Consell Comarcal, Sr.Joan Carles Codolà
* La Hispano, Sr. Carles Fauria
* Jordi Pujadas i Edmon Ribatallada (guies)
castell castanyada_2014
jardins castanyada2 pomari Pomera1

A la Coordinadora d’activitats del centre Margarita Villalobos i a tots els professors acompanyants, sense vosaltres no seria possible fer aquesta mena d’ activitats.
 Moltes gràcies!