CIRCULAR INFORMATIVA

Comunicat sobre la vaga general convocada per divendres 18 d’octubre
Benvolgudes famílies
Us informem que demà divendres, 18 d’octubre del 2019, hi ha convocada, per part d’algunes organitzacions sindicals, una jornada de vaga general a tota Catalunya.
Atès el nombre de professors de l’institut Montsoriu que donarà suport… Llegeix més»

CIRCULAR INFORMATIVA

Circular informativa
Convocatòria vaga 18-O. Servei de transport
Amb motiu de la proposta de vaga general convocada per al dia 18 d’octubre de 2019, us informem de la situació en la qual es trobaran els serveis de transport escolar gestionats pel Consell Comarcal de la Selva:
Segons les… Llegeix més»

COMUNICAT FAMÍLIES

Comunicat famílies

Benvolgudes famílies

Des de l’institut volem comunicar-vos el següent:

• Els alumnes tenen convocada vaga pels dies 16, 17 i 18 d’octubre. Us recordem que només poden fer vaga a partir de 3r d’ESO i sempre que hagin lliurat el consentiment de la família. Demà informarem de les previsions que tinguem sobre la incidència de la vaga a l’institut.
    • Els alumnes menors d’edat només poden sortir del centre si compten amb el permís dels pares i els ve a buscar un adult autoritzat.
    • Avui 14 d’octubre algunes classes no s’han pogut fer amb normalitat.
    • Demà 15 d’octubre farem classe amb normalitat. Les faltes d’assistència han de ser justificades per la família.

L’equip directiu