CIRCULAR INFORMATIVA

Comunicat sobre la vaga general convocada per divendres 18 d’octubre

Benvolgudes famílies

Us informem que demà divendres, 18 d’octubre del 2019, hi ha convocada, per part d’algunes organitzacions sindicals, una jornada de vaga general a tota Catalunya.

Atès el nombre de professors de l’institut Montsoriu que donarà suport a la vaga general de demà, preveiem que moltes classes quedaran afectades.

En compliment de la normativa vigent, el centre estarà obert garantint els serveis mínims previstos des del Departament de Treball, Afers socials i Famílies consistents en 1 membre de l’equip directiu.

Per tot això, demà no podem assegurar el normal funcionament de les classes ni la seguretat dels alumnes durant aquesta jornada de vaga.

Pel que fa al transport escolar, el Consell Comarcal de la Selva ens ha comunicat el següent: “Segons les previsions actuals, les empreses de transport han de garantir els serveis de transport escolar per accedir als centres d’infantil i primària que no tenen transport públic alternatiu. Pel que fa al transport escolar de secundària, no s’estableixen serveis mínims. No obstant això, la intenció del Consell Comarcal de la Selva és donar el servei a totes les rutes que gestiona.

No obstant això i atesa la incertesa de no poder complir amb el 100 % d’aquests serveis, és important que les famílies de l’alumnat que aquell dia utilitzarà el transport, es responsabilitzin d’acompanyar l’alumne/a a la parada establerta i de tenir-ne cura fins que l’autobús arribi; o bé, que optin per utilitzar altres mitjans de transport.

Atentament,

L’Equip Directiu