Nadales i passejades amb la gent gran!

Guarnits amb atrezzo nadalenc, un grup d’alumnes de 1er del CFGM d’Atenció a persones en situació de dependència va acompanyar alguns residents amb mobilitat reduïda de casa Vapor Gran a visitar la Fira de Santa Llúcia i tots junts van gaudir de la decoració nadalenca dels carrers i de les paradetes de la Fira.

Uns altres grups, van anar a la residència i centre de dia de la Fact per cantar i ballar Nadales amb la gent gran barrejant el repertori popular i les nadales més modernes de grups catalans i internacionals.

Vam compartir moments alegres i entranyables que van acabar amb els petons i abraçades que anys enrere no vam poder fer. Esperem repetir aquestes trobades molts anys més!

Alumnat i professorat us desitgem molt bones festes i un feliç any nou!