30è aniversari del CFGS d’Educació Infantil

Durant tota aquesta setmana celebrem a l’institut el 30è aniversari del CFGS d’Educació Infantil. Fa 30 anys que formem educadors i educadores infantils, i ens fa molta il·lusió poder celebrar-ho. Tot va començar el curs 1993-1994, a les dependències de l’institut Torre del Palau.

L’alumnat d’aquest cicle ha preparat tota una setmana plena d’esdeveniments i activitats que es portaran a terme tant dins com a fora del centre.

També han compost la cançó “30 voltes al sol“, que us convidem a escoltar i cantar.

L’acte central de la celebració tindrà lloc el dijous 14 de març a les 5 de la tarda, al Centre Cívic Avel·lí Estrenjer. Es tracta d’una conferència oberta a tothom, on es tractarà el passat, present i futur de l’educació infantil, a càrrec de professionals d’aquest àmbit . Consulteu el cartell amb la informació, hi sou convidats i convidades.

Finalment, divendres 15 de març, de 17:00 h a 18:30 h al pati de l’institut hi haurà animació d’activitats a càrrec de diverses entitats populars de Terrassa, obert a tota la població (Gegants de Terrassa, Diables de Terrassa i Bergants del Campus de Terrassa).