Xerrades del Servei d’Atenció per l’Autonomia Personal a l’alumnat del CFGM d’APD

Ahir dilluns 30 de novembre van tenir lloc dues xerrades adreçades a l’alumnat del cicle formatiu d’atenció a persones en situació de dependència. En concret, per l’alumnat de primer se’ls va explicar el servei de Teleassistència i a l’alumnat de 2n, el Servei d’atenció domiciliària.

Volem agrair la professionalitat i les explicacions realitzades als i les professionals de Treball Social del  Servei d’Atenció per a l’Autonomia Personal, que està dins de la Direcció de Serveis de Salut i Promoció a l’Autonomia, que depèn de l’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Terrassa.

El passat dijous 19 de novembre ens van fer una primera xerrada per explicar a l’alumnat de 1r el desplegament de la Llei de promoció de l’autonomia personal i l’atenció a les persones en situació de dependència, en concret com s’aplica i a quins recursos poden accedir les persones segons el seu grau de dependència.

Gràcies a xerrades com aquestes de professionals que treballen a l’administració pública la formació del nostre alumnat és actual i contextualitzada al seu entorn més proper.