Visita de la coordinadora de mobilitat internacional i acollida a 4t A d’ESO de mobilitat ERASMUS d’alumnat del lycée JBTL de la Bretanya

La setmana passada vam rebre la visita de Lucie Croyal professora i coordinadora d’ERASMUS del Lycée de Fougères (França), i una alumna en mobilitat ERASMUS que s’ha incorporat al grup de 4tA d’ESO.

Mme Croyal ha participat en les classes de literatura i llengua castellana i literatura Universal d’ESO i batxillerat, també en activitats de la classe de llengua francesa francesa de Batxillerat. Així mateix, ha compartit experiències i coneixements pedagògics amb l’equip directiu, coordinació de mobilitat, professorat del departament de castellà i del d’Idiomes així com amb professorat dels Cicles Formatius. Per altra banda, també va conèixer el patrimoni cultural de la nostra ciutat.

El curs passat vam iniciar la col.laboració entre nostre institut i el Lycée bretó amb un projecte d’experiència cultural que es va implementar aquest curs durant el mes de desembre amb una estada d’alumnat de batxillerat a Fougères i amb l’acollida d’alumnat francès al nostre Institut. A partir d’aquest curs hem ampliat aquesta col•laboració als CF de la família professional de Comerç i màrqueting i a la família professional de Serveis Socioculturas i a la Comunitat d’ambdós centres educatius.