Viatge a Poznan amb l’Impuls de les Llengües Estrangeres

L’alumnat de CFGS de Comerç internacional viatja en formació cap a Polònia.

Dins de l’acció d’Impuls de les llengües estrangeres promogut pel Departament d’Educació, el grup de primer curs de Comerç internacional han gaudit d’una estada formativa a la ciutat polonesa de Poznan.

L’acció central de l’estada ha sigut la formació i adquisició de fluïdesa en l’ús de la llengua anglesa. Amb col·laboració amb un dels socis Erasmus del centre, l’alumnat separat en dos nivells, ha rebut un curs immersiu als “Trade and business English workshops”, en què han incrementat substancialment les seves habilitats.

Part de la formació tècnica també s’ha portat a terme a l’escola de prestigi internacional “Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu”, on l’alumnat va rebre una formació tècnica de la panoràmica logística de Polònia i les possibilitats amb el mercat espanyol. També es van totes les instal·lacions de l’escola superior, on destaquem el taller tècnic d’etiquetatge de productes i paqueteria amb la tecnologia RFID de radiofreqüència.

Una altra de les visites que va sorprendre per la seva professionalitat i filosofia de treball, va ser a l’empresa Nagel Group, on el CEO dels països de l’est i la cap de personal, ens van explicar els seus principis, valors socials i professionalitat amb la qual cada dia treballen per distribuir productes frescos a diverses cadenes de distribució de 5 països. Aquesta visita també ha servit per iniciar una futura col·laboració d’acollida d’alumnat ERASMUS en pràctiques del cicle formatiu.

La vista cultural guiada a Poznan, com una de les ciutats amb història del país, amb un centre ciutat encantador i les passejades pels seus voltants, van enriquir l’alumnat per detectar moltes diferències culturals que ens diferencien.

Tant el professorat com l’alumnat ha valorat molt profitosa, enriquidora, professional i amable aquesta estada internacional. A partir d’aquest viatge l’alumnat s’ha sentit amb molta més força per seguir aprofitant els seus estudis de Comerç internacional i obrir fronteres al seu futur professional.

Compartim amb vosaltres algunes de les imatges del viatge.