Taller d’energia fotovoltaica a batxillerat

Dilluns, 20 de març, l’alumnat del Batxillerat tecnològic van realitzar un taller de fotovoltaica impartit per INTIAM i finançat per l’Ajuntament de Terrassa.

Aquest taller ha tingut dues parts: la primera una introducció teòrica a l’energia solar fotovoltaica i la segona, un taller pràctic de com funcionen. L’alumnat ha pogut comprovar com l’orientació i la inclinació de les plaques poden augmentar o disminuir la capacitat d’aquestes en produir energia. Una molt bona manera de comprovar com podem funcionar amb energies netes.