Participant a la Fira TRIA FUTUR

El Montserrat Roig ha estat de FIRA…de Fira TRIA FUTUR.

Hem participat amb un “stand” per informar dels estudis d’FP que gaudim al centre, amb la col·laboració de molt alumnat voluntari que està cursant cicles en aquests moments. Des d’aquí els volem donar les gràcies per la seva implicació!

També hem participat com a públic assistent perquè ha visitat la Fira toooot l’alumnat de 4t d’ESO.

A més a més, l’alumnat del cicle formatiu “Gestió de vendes i espais comercials” s’ha ocupat de la divulgació en temps real de tot el que passava a la Fira des d’una emissora de radio: xerrades, entrevistes…Un encàrrec de l’Ajuntament que ens ha fet molta, molta il·lusió!  Gràcies!

Entre tanta i tanta feina, hem trobat algunes estones per distreure’ns “jugant” a fer-nos fotos davant del croma i en l’escenari que ens venia més de gust! 😉