Paricipem amb 3r i 4t d’ESO al Sex Film Festival Education

El passat dijous 9 de febrer, l’alumnat del segon cicle de l’ESO (3r i 4t) van assistir a la 3a edició del Sex Film Festival Education que es va celebrar al Cinema Catalunya de Terrassa.

El festival busca difondre i divulgar la importància de l’educació sexoafectiva per tal que les persones gaudeixin la seva sexualitat de manera respectuosa i enriquidora. El programa d’enguany incloïa curtmetratges d’entre 15 i 20 minuts que barrejaven ficció, animació i el curtmetratge documental.

Al final de la sessió, l’alumnat van poder resoldre els seus dubtes en un torn de preguntes obertes i van participar en un Kahoot sobre els curts que acabaven de veure.