Exposició itinerant de les escoles del campus Terrassa Universitària

Aquesta setmana tenim molta feina al Montserrat Roig!

Hem organitzat les JORNADES D’ORIENTACIÓ per a l’alumnat. Durant tota la setmana hi ha organitzades activitats per tal que l’alumnat de 4t d’ESO i batxillerat tingui molta informació sobre els estudis als que pot incorporar-se més endavant.

S’han organitzat en cinc blocs d’informació: Xerrades de Cicles, Xerrades de Batxillerat, Visites Mostra d’Ensenyament, Visites guiades a Tria Futur, Xerrades Empreses que inspiren (Propostes d’Xcelence).

Us adjuntem fotografies de l’alumnat de 4t d’ESO mentre rep les explicacions guiades de l’Exposició itinerant de les escoles del campus Terrassa Universitària, durant la matèria d’OPER (Orientació personal i educativa) que fem al llarg de tot el curs. Aquesta exposició, iniciativa de l’ajuntament de Terrassa, té per objectiu donar a conèixer al vostre alumnat quines són les escoles de campus i tots els graus universitaris que s’imparteixen a la nostra ciutat.