Arrelatis: 1r premi D’Economia Social i Col·laborativa a la 3ra Mostra ImpulsFP

1r Premi en la categoria de millor projecte d’Economia Social i Col·laborativa

Per al projecte Cooperativa Arrelatis de l’alumnat de 2n del CFGS d’Integració Social: Andreu Vergés  Miró, Alba Prieto Romarís, Andrea Giménez Jiménez i Judit Salvador Angita.

Aquest projecte té com a objectiu lluitar contra les discriminacions que rep el col·lectiu LGTBI + centrant-se específicament en l’àmbit d’inserció sociolaboral de les persones que formen part del col·lectiu LGTBI+.

L’alumnat ha participat i presentat el seu projecte a la 3a Mostra d’ImpulsFP. La primera mostra que acull la final catalana dels premis ImpulsFP. Una mostra on descobrir el talent de l’FP i compartir experiències. Un esdeveniment on-line que aplega alumnat i docents vinguts d’arreu del territori, i que premia la capacitat emprenedora i d’innovació de la formació professional catalana. Hem pogut descobrir tot aquest talent a través de presentació de bones pràctiques, de projectes innovadors i emprenedors, de projectes d’excel·lència docent, de ponències i taules rodones on l’FP té molt a dir.

Us deixem amb la presentació feta i moltíssimes felicitats!!!!